Söndag kl 05.05

Jaa, klockan är nu 5 på morgonen en söndag och jag sitter och dricker mitt kaffe..
Ska givetvis jobba.. Drygt som fan nu, men skönt när man får sin lön..


Vaknade inatt av att nån va i lägenheten, men kopplade väldigt fort att det bara va Lina som hade kommit hem :) Fjuu, Hon va oskadd och jag hade inte inbrott :P
Somnade om väldigt fort igen kan jag ju säga..


Va hemma hos Rasmus igårkväll, han och hans polare satt och drick lite, så jag stack dit och va social innan jag skulle lämna Linas Tivolipass till henne, det blev en liten roadtrip till McDonalds :P Och allt resulterade i att jag va hemma ca kvart i 1 på natten :P Dock så är jag Fit for Fight nu ändå :P


Nee, nu ska jag dricka mitt kaffe och softa..
Xoxo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0