Vafan lixom..

Jag vetifan vad Texaz höll på med inatt, men jävlar vad hon gick och pratade och krafsade på dörren till garderoben.. Höll på att bli knäpp.. Försökte kalla på henne och sånt, men inte fan hjälpte det..
Jag älskar mina katter, men inatt ville jag fan nästan nacka henne :/ Men hon är ändå min ögonsten <3


Hade värsta mardrömmen inatt med :( Usch säger jag bara.. Tur att jag vaknade ifrån den..
Men den berättar jag om sen.. Måste först försöka smälta den lite..
MÅSTE verkligen skaffa en bok som tolkar drömmar nu..


Nee, nu skiter jag i detta ett tag..
Nu tar jag mitt kaffe och en cigg och ställer mej på balkongen..
Xoxo ^^




Kommentarer
Postat av: linaaaaan

Z Zarah med H sitter och bajsar =)

2010-02-19 @ 13:48:04
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0