Varför?

Varför säger man att man ska gå och lägga sej tidigt när man ändå inte gör det?
Tittade på 2 Fast 2 furious igår, har sett den innan, men jag kunde ändå inte sluta titta.. Så jag har ju mej själv att skylla, för katterna väcker inte mej så mycket mer.. Dem har nog börjat komma iordning lite :)
Börjat busa lite och vara framme lite mer :)


Idag ska jag ta itu med alla mina sopor, iofs bara papp/kartonger och en massa sopsäckar med plast och skit, men jag ska fan leta upp det jävla soprummet idag :)
Så att jag kan bli av med skiten och komma nån stans, för just nu när allt det står i hallen ser det ut som allt står still..


Funderar även på att sticka ner till House of Pain idag och kolla hur lång kö dem har, vill ju tatuera mina fingrar, men min vanliga tatuerare gör inte det på mej.. Knappt att han ville göra halsen :/

Xoxo ^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

goodfellas tatto i åstorp!!!!!!!!!!!

2010-02-11 @ 10:38:36
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0