världens sämsta..

Just nu känner jag mej som världens sämsta människa, en ännu sämre syster..
Min bror frågade om jag kunde köra hans flickväns grejor idag, och givetvis kunde jag det, om jag fick pengar för det, för jag har typ INGEN bensin i min bil :/ Men han hade inte pengar, så jag fick säga nej, tyvärr så kan jag inte..
Det är nog första gången jag säger nej till honom så, och guuuuuud vad jag känner mej elak.. Jag är typ världens sämsta syster EVER!! Har mått dåligt ända sen dess idag, men vafan, jag måste kunna klara mej till jag får lön själv.. Även om jag skulle kunna göra allt för min bror..


Nu sitter jag hemma och dricker kaffe.. My beloved kokain ;D Kan inte leva utan det :P
Ska snart börja storstäda, känner att det behövs.. Sen ska jag nog sticka och handla Vitlöksbröd, är typ galet sugen på det..




Xoxo //



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha men zarah så ska du inte känna fan :) det är lungt, vi löser det på annat sätt! :)

2010-02-25 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0