Wohoo..

Jag ÄLSKAR min lägenhet :D Verkligen älskar den..
Har vatt där idag och lyft in lite kartonger som jag ska börja packa upp imorrn :D
Så nu kommer jag iaf vara sysselsatt denna veckan ut :)

Precis kommit hem, fryser som en gris gör jag.. Väntar på att kaffet ska bli klart så att jag kan varma mej med hjälp av det :)
Sen ska jag slänga mej framför TVn en runda.. Är sjukt trött.. Ska nog sova tidigt idag..


Blev tyvärr inte att jag hann kolla på kattställningar idag, För min vän Eric från Göteborg hade vägarna förbi HBG med sin lastbil, så han kom och tittade på lägenheten och hjälpte till att bära in kartonger :)
Men imorrn ska jag kolla på kattställningar innan jag gör nåt annat :)

Kommer bilder på lägenheten om ett litet tag när jag har fått upp varmen :)
Ciao ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0