And now what?

Har precis kollat på Paradise Hotel, har fan fastnat i det programmet helt :/
Det blir bara mer och mer spännande.. Inte fan trodde jag att Cimon skulle åka ut nu..



Idag blir det Äventyr med girlsen :) Ska bli kul kul :)
Ska nog hämta Lina när hon slutar jobba kl 1, så hon slipper cykla i detta vädret, snällt av mej visst? :)
Sen ska jag tvinga hit henne när hon är färdig så att jag kan duscha, för jag får inte på mej BHn och bandet själv än :/ Men tejpen över stygnen har iaf börjat lossna lite :)


Vad ska man göra nu i en timme då? Det kan man fråga sej..
Blir väll att lägga sej på soffan och vila eller nåt.. Kanske ska äta frukost med..
Ciao ^^



Söta Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0