dum i huvudet..

Jag hatar att gå hemma.. Man börjar tänka för mycket och det resulterar i att man blir dum i huvudet..
Jag hatar det.. Det är fan inte bra för mej att bli en tänkare..



Vaknade klockan 10, ännu en morgon med ryggont.. När fan ska det ta slut?
Ville verkligen inte gå upp, men kunde heller inte somna om pga smärtan..
Men ska nog lägga mej på soffan och vila en stund sen..


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra än.. Ska iaf inte sitta hemma, det klarar jag absolut inte mer..
Måste hitta på nåt, måste sluta tänka..
Men vi får väll se vad som dyker upp lite senare i eftermiddag :)

Nu ska jag betala lite räkningar tänkte jag..
Ciao ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0