Fy fan vad ont..

Jaa, om jag inte tar mina smärtstillande tabletter gör det riktigt ont i mina bröst, stramar och skit :/
Men när jag har tagit tabletterna kan jag röra mej nästan som vanligt, där är ju vissa grejer jag inte kan göra och vissa grejer som är lite svårare än normalt, men jag klarar mej hyfsat bra faktist :)
Men jävlar vilka magmuskler jag kommer få, varje gång jag ska resa mej från sängen eller soffan får jag göra en sån sit ups-rörelse :P Går ju inte att ta hjälp med händerna för det gör skitont :/

Känner att jag snart måste gå  och lägga mej, blev ju bara en timmes sömn inatt :(
Ska bara vänta på att tabletterna jag tog för ett litet tag sen börja verka :)

POSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0