Glad :)

Igår förgyllade Jonas Ekstrand min kväll :) Sjukt kul att träffa min Darling igen :)
Vi räknade ut att det va över 2 år sen vi träffades sist :( Villket är rätt bra egentligen med tanke på vissa komplikationer och liknande.. Men nu har jag bestämt att vi inte ska tappa kontakten igen, för han är en sjuuuuukt underbar Människa :) Min lilla underbaring, eller jaa, han är inte så liten längre, Värsta Biffen ;D


Just nu är jag barnvakt till mina föräldrars fosterson Alex :) Söt liten pojke detdära :)
Han har mitt rum när han är här, så jag får sitta i köket med min dator :P Haha..

Nu ska jag ge honom frukost, sen ska jag försöka komma på nåt kul att göra..
POSS


Jonas och Camilla bytade tröjor igår :P


Kommentarer
Postat av: amanda-foto och vardagsbloggen

Hej ! Hur mår du idag ?:)

2010-01-09 @ 12:17:20
URL: http://amandabergholm.blogg.se/
Postat av: - Viktoria

like ur blog

2010-01-09 @ 12:37:44
URL: http://megus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0