Jävla idioter..

Sitter med Telia i telefon nu, för att mitt ex lillebror kan inte fixa internet i vår gamla lägenhet för att tydligen står vårt internet fortfarande kvar i den lägenheten, även om jag har flyttat det till Mickes nya och det funkar där..
Jag satt i telefonkö i flera tinmar typ, och nu har dem kopplat mej vidare 3 ggr,
jävla inkompitenta idioter..


Jag har inte tid att sitta i telefon nu heller, måste göra vid mej, för jag ska köra ca kvart/tjugo över 1 till frisören ju.. Jag kommer lägga på luren om dem inte hinner bli klara, det skiter jag i..


Nee, nu ska jag bråka med dem i telefonen, sen ska jag borsta tänderna och köra mot The big City Helsingborg :P

Talk to ya'll later ;p
Ciao ^^




"divorced as many times as she married..
she lives only good wishes behind.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0