Lördag kl. 05.00..

Jepp, nu är klockan 5 och jag sitter här en lördag, börjar jobba om en timme, sjukt jävla segt asså..
Men men.. Det är bara att bita ihop och stå ut..

Rätt lustigt dock, att vara inne på Fejjan och kolla folks statusar som dem skrev för typ en timme sen och sånt, känns helt skumt när dem skriver typ efterfest eller nåt liknande :P Jag vill ju verkligen få det till att vara vardag just nu :/


Igår låg jag i soffan och kollade på The Ringer med Johnny Knoxville, haha, dem har verkligen hittat rätt skådis för den rollen, fan vad jag skrattade :D Inte för att jag tycker det är roligt med Handikappade eller nåt liknande, men han gjorde ju rollen sååååå bra och är såååå jävla klockren :P
Låg och pratade med Daniel en runda oxå, började gapskratta honom rakt i örat, haha Sorry dude :P

Nee, nu ska jag gå och göra mej iordning och sånt..
POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0