när jag blir stor vill jag bli lycklig..

Har precis kollat på Sommar med Göran, sjuk film asså.. Den va så pinsam i vissa stunder så jag satt och höll för ögonen som ett barn :P Men sen vissa stunder skrattade jag nästan så jag grät ;P haha.. Sjukt..


Jag vill göra om min design till bloggen, men jag vet inte riktigt hur jag vill ha den än :/
Dock har jag 2 veckor till här hemma, så jag har lite tid på mej iaf :)
Väntar bara på att en viss person "mr. no time", ska lära mej lite mer om photoshop, vilket aldrig lär hända som det känns nu :/ Men men, vi håller tummarna :)


Funderar starkt på att sova.. Sitter och gäspar som fan..
Och imorrn ska jag försöka komma hem till Lina rätt tidigt för lite girltalk :D
Vi måste prata av oss lite inom kill-fronten tror jag ;D Haha

Ciao ^^




"you can't rely on others to make you happy.."




jag saknar sommaren nåt så fruktansvärt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0