remember..

Jag hatar när internetet slutar funka bara sådär :@ Sjukt irriterande..
Men jag fick iaf rätt på det igen, sjukt teknisk jag är ;) Haha..


Har varit ute på äventyr idag, eller njaa, det va inte så spännande.. Men ändå :P
Körde till jobb och lämnade sjukintyget, pratade lite med mina kära arbetskollegor..
Sen körde jag upp till mammas jobb och pratade lite med hennes arbetskollegor..
Kom dock på att jag inte hade tagit nån kopia på mitt sjukintyg, så det va bara att sätta sej i bilen och köra ner till mitt jobb igen :/


Nu är jag hemma och ska dricka lite varm choklad med grädde, igen lixom :P
Sen ska jag nog vandra hem till Amanda en runda och spela TV spel, igen lixom :P Haha..



Ciao ^^



"meet me half way or not at all.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0