Slakt..

Har precis kommit hem från Amanda och Marcus..
Jag och Amanda satt och spela Xbox :P Nåt spel som såg ut som ett barnspel med Rödluvan och Snövit, men man gick runder och slaktade en massa gubbar :P Skitkul..
Sen kunde man glida i blodet efter gubbarna :) Mega roligt faktist ;D

Ska snart äta middag, sen ska jag köra mammas och pappas fosterson hem..
Har inte kört bil på en vecka, undra hur jag kommer klara det idag, nog att jag kommer ihåg hur man kör, men jag kan fortfarande inte lyfta armarna helt :/


Blir nog en filmkväll ikväll, lånade Guess who av Amanda, så ska nog kolla på den :)
Ciao ^^



"trust? what is that?
i can't say that i trust you at all.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0