Something like that..

Jaa, då har man precis kommit hem från Ängelholm..
Det gick väll sådär, verken bättre eller sämre än vad jag trodde det skulle göra..


Just nu har jag världens mysigaste, sötaste, underbaraste, härligaste tjockis-katt (uggla som vissa kallar henne *host* Daniel *host* ;p ) i mitt knä.. Hon bara myser och spinner och beter sej som världens lyxkatt :P


Min kusin har sitt första seriösa förhållande nu, och det går väll inte jättebra mellan dem, och han frågar MEJ?! om råd :P För jag är ju "Miss Världsbäst" när det kommer till förhållande ;p Men jag får väll göra mitt yttersta och försöka komma med nåt av mina vettigare råd till Pojkstackaren xD Får se hur bra det går lixom :P
Just nu när jag är "Miss Bitterfitta Nr. 1" oxå för att jag går hemma ;D


Men nu ska jag göra lite Te och fortsätta prata med min kusin..
Ciao ^^




"om du gör som du alltid har gjort..
får du det du alltid har fått"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0