surpriced?

Ska snart sova tänkte jag.. Är riktigt sleten, plus att jag tänkte sätta klockan på typ 9 imorrn.. Fast jag tror att jag kommer att vakna tidigt i vilket fall som helst..

Är jag förvånad? Nee, absolut inte.. Varför skulle jag vara det?
Detta hör till vanligheterna nu för tiden känns det som.. Verkligen..
Blir jag besviken? Nee, inte nu längre, det har gått över :)
Bryr jag mej? Jag vet inte just nu.. Borde jag?


En ny vecka framför mej, med lite lite bilkörning :)
Mitt jobb imorrn, sen mammas jobb och träffa 2 av hennes arbetskamrater som är helt nyfikna nu efter operationen, 2 flugor i en smäll när jag ändå är ute på Äventyr :P


Ciao ^^



"when something seems to good to be true..
it usually is.."



Jag citerar med min vän Gentz..
SKITLIV ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0