Weeei..

Hemma efter en kväll hos min mosters pojkvän :)
Vi spelade Buzz och jag verkligen SÖG på det, men sen spelade jag och Andy ihop, och då vann vi, vilket jävla bra team-work måste jag säga :D


Ska snart sova, tänkte bara skriva lite här först..
Imorrn är det söndag, men jag kan inte säga att helgen har gått fort eftersom att jag är sjukskriven och bara går hemma hela dagarna och ska göra det i 2 veckor till :( Tiden går skit sakta och man har absolut inget att göra..


Nu ska jag gå och plocka ut mina linser :)
Sen ska jag ta mina smärtstillande och bädda ner mej i soffan :)
Det är fortfarande bara där jag kan sova utan att få ont i ryggen nu i början..
Ciao ^^


"waiting for my phone to ring..
wishing it was you.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0