what do you want?

Nog att alla dagar för mej känns som söndagar för tillfället, men denna dagen har varit segare än alla andra.. Jag har inte vatt ett dugg bakis, men seg som satan.. Usch för alkohol.. Inte för att jag va full igår, lite berusad bara, men dock ändå, man blir alltid såååå jävla seg dagen efter..


Ska snart koka kaffe, känner att jag behöver det.. Har bara druckit en kopp idag.. Skulle dricka innan, men somnade på soffan givetvis.. För det är ju så jävla ovanligt lixom :/

Skulle egentligen ha en bakis söndag med Lina och Elina, men jag pallade inte gå dit i denna kylan.. Jag frös tillräckligt inatt när vi väntade på taxin utanför Top Spin.. Nån snäll Randomkille lånade ut sin jacka och sina vantar till mej bara för att jag skakade som ett asplöv.. Det tackar vi för :)

Nu slapp jag göra kaffe, för min pappa gör det åt mej..
Man kanske ska fortsätta på hemma ändå? ;) HAHA, jaa, för den risken är ju stor ^^
Ciao ^^



"someday, someone will walk into you life
and make you realize why it never worked out with anyone else..
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0