Woo fucking Hoo..

Jaa, nu va denna helgen över, jobb i 5 dagar sen..
Jag är iaf glad att jag har spenderat denna helgen med Jonas :D Min underbaring.. Jag älskar verkligen den människan, han är helt klart bäst :D

Just nu sitter jag och dricker mitt kaffe och försöker vakna till liv.. Sen får vi se vad som händer idag, kanske hem till Lina en runda? :) Eller bara ligga och slöa? Men det är inte kul..
Skulle vilja träffa Jonas innan han åker iväg igen, men jag pallar inte köra till Helsingborg idag igen :/

Jag måste bara skryta om Jonas nu, jag är typ besatt av hans kropp nu när han har tränat ;D Haha.. Me like it alot :P Så här kommer en bild ;D




Världens bästa Jonas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0