Freaking yeah..

Sitter hemma hos föräldrarna nu, men min moster från Uppsala och min kusin, Världens sötaste Unge :)
Kanske ska med dem in till Rix FM festivalen sen, om det slutar regna, för äntligen så kommer det lite regn till Skåne, jag tycker inte att blommor och gräsmattor ska torka ut faktiskt..


Sitter och lyssnar på Angels and Airwaves just nu, och fy fan vad dem är bra.. Seriöst, helt sjukt :P
Dock ligger nog Amber Pacific fortfarande etta på min lista ;) Eller delar dem plats kanske? :P

Ska nog snart ta och röra mej hemåt och göra vid mej om jag nu ska ner till stan en runda..
Men jag vet inte om jag ska ut till min andra moster först och äta plättar?
Beslutsångest DeLux :/


Men nu ska jag vara lite social, det va ju trots allt därför jag åkte hit :)
Tjingeling..

Amber Pacific - Poetically Pathetic



Angels and Airwaves - Everything's Magic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0