Mycket snack..

Ja mycket snack men lite verkstad.. Har diskat, duschat och vatt hos bror min, men har inte hunnit mycket mer.. Ska försöka hinna plocka lite innan älsk kommer hem.. Iaf i stora rummet och köket..
Resten kan jag ta imorrn efter att jag har vatt hos mina föräldrar och hos min moster och mormor.. Halva släkten på en gång ;) Haha..



Men även om jag inte har hunnit allt känner jag ändå att jag har vatt aktiv, minst 2 timmar har gått åt till Zippo och hans kisserunder :)
Ska även testa lite kläder som kommer från brorsans flickväns syrra :) Kommer bli spännande ;) HAHA..


Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag plocka lite snabbt :)
Tjing ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0