when you..

Weeei, skattepengarna har kommit, synd bara att mer än hälften av dem pengarna försvinner på skulder till mamma :/ Annars hade man kunnat ha jävligt kul ;D Fick ju en del ;D

Ska snart sova, ska bara dricka upp mitt kaffe och gå ut med den lilla krabaten till Hund som jag nu äger ;D Sen blir det upp ganska tidigt imorrn för att diska och sånt, sen köra min älskade bror till Banken kl halv 11 :/ Men vad gör man inte för dem man älskar lixom?

Imorrn sticker min kära mor till Sölvesborg och Sweden Rock, så pappa har FF, Fru-fritt ;D Så kanske ska hålla honom lite sällskap på lördag efter städningen eller nåt :P
Ska ju storstäda på lördag har jag tänkt..


Men nu ska jag ut med hunden..
Xoxo //



rasmus, jag älskar dej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0