allting kommer lösa sig..

just nu lyssnar jag på Afasi & Filthy - Jobb, galet bra låt :)
Har precis kommit hem från affären, handlade ju Vaniljglass :) Mumma :P

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag.. Känner alltid med såå äcklig när jag har jobbat..
Plus att man går ju galet påpäsad nu när det är såå jävla kallt ute, så man lökar ju när man kommer innanför dörren..

Föresten så fyller jag år om 8 dagar :D Woo freaking Hoo lixom :P
Blir ju att ha några polare här på helgen, bjuda på tårta, dricka lite alkohol och sen gå ut och ta nån öl på nåt soft ställe :D

Ne, nu ska jag duscha..
Talk to ya'll later ;p
Xoxo //



Hemma hos Jocke för ca 1 år sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0