alrighty then..

Ännu en morgon inför jobb, men idag är det ju fredag, så det är en bra dag :)
Och ikväll ska Chrille Busk firas :) Dock ska jag vara nykter, ska vara chaufför kl 9 imorrnbitti..
Men skit i det, jag kan ha kulit ändå :D


Jag tror att det kommer bli en lååååång dag på jobb, eftersom att hela denna veckan har gått asfort.. Det brukar vara så, går veckan fort blir fredagen lång, bara för att det är helg sen lixom :/
Men jag har ju Johanna, så jag tror jag överlever ;D Vi brukar ju som sagt flippa ut lite ;p


Jag vill ha min jävla Iphone nu.. Hur jävla svårt ska det vara att skicka den till mej? Har gått över 2 fucking veckor sen jag beställde den.. Jag vill ha den nu asså!! Sega jävlar asså..

Nee, nu ska jag göra vid mej..
Xoxo //


♥ rasmus ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0