:D

Jaa, idag är jag glad :)
Kom hem från jobb för ett litet tag sen, så nu dricker jag mitt kaffe och försöker hitta nåt kul man kan titta på :)


Dagen på jobb idag har vatt seg som fan, Johanna gick hem halv 8, för hon sträckte en muskel i ryggen,Och så tänkte hon gå till Ättekulla, men Rasmus va så snäll och körde henne hem eftersom att han ändå va och hälsade på mej :) Snäll liten pojke är han ;D Som sagt, min bitch ;D HAHA

Fredag blir det kanske TopSpin med moster och hennes kille för att spela biljard, eller så blir det bara att ta det lugnt med Lina eller Rasmus :)
Lördagen ska jag spendera helt och hållet med Lina :D
Sen jobb på söndag :/

Ne, nu ska jag se om där finns nåt kul på tv..
Xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0