if it was the last..

Nu har jag duscha :)
Men har inte hunnit dammsuga, fick ju besök av Tobbe och Henke, så det blev att dricka kaffe med dem 2 nördarna istället :P Men det va trevligt :P Roligare än att dammsuga iaf :P

Nu väntar jag på att Rasmus ska komma med vitlöksbröd till mej :D MUMMA :P
Sen blir det film och mys hela kvällen och natten :D Me like Alot :)


Hur skönt väder som helst :) Fortfarande hyfsat varmt även om solen har börjat gå ner :) Det gillar vi, eller vad säger ni? :P
Hoppas bara att det håller i sej i helgen, för då Ska Elina firas minnsan :P


Nu ska jag dricka chailatte och njuta av mina katters sällskap :)
Xoxo //

♥ rasmus ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0