i'm walking away..

Vaknade kl 8 innan, men ikke att jag skulle upp då..
Somnade om och vaknade kvart i 9, vilket va lagom eftersom att jag ska till banken sen :)


Sitter här och dricker mitt kaffe nu :) Det gillas verkligen :)
Måste även dammsuga och torka golven, får se om jag hinner det innan banken eller om jag ska ta det efteråt.. Måste ju även åka och handla, mjölken är ju slut, och hur ska jag kunna dricka mitt kaffe utan mjölk? Det går ju lixom bara inte..

Sista dagen innan helgen, och Johanna skrev att hon har blivit lite bättre, men fortfarande inte helt bra, så hon kommer inte :( Hoppas bara att hon är bra till på Söndag, jag pallar inte Uffe utan henne asså..

Nee, nu ska jag försöka få nåt gjort här :)
Xoxo //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0