It feels good..

Nu är jag hemma hos mina älsklingar :) Dricker mitt kaffe och lyssnar på Calle Kristiansson :)
Jag väntar även in klockan eftersom att jag ska köra och jobba sen.. Kommer vara sjukt seg idag..

Ska skriva ett litet brev till Johan med tänkte jag, fick svar av honom för ett tag sen, har bara inte tänkt på att svara, så det ska jag försöka hinna idag :) Skulle behövt diska med, men det gör jag nog sen efter jobb inatt :)


Nu ska jag gå in på Bakfylla. nu och sno lite bilder som jag kan lägga in här :)
Xoxo //


"she's her daddy's girl, her mama's world..
She deserves respect, that's what she'll get.."



Kommentarer
Postat av: Borra

VÄRDELÖS LÅT!! HATAR HAN OCH LÅTEN TWWWWWWWWWI

2010-03-03 @ 09:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0