Lets get freaky..

Är hemma från jobb nu.. Skönt som attans.. Har vatt riktigt segt idag..
Men fick ett gott skratt när vi slutade.. Jörgen kastade vatten på Johanna som började springa, och halkar på isen och trillar rakt på röven, sen siter hon kvar på marken som ett frågetecken :P Haha.. Som jag och Jörgen dog av skratt :D



Min ena katt har fått ett frispel och busar som fan :/ Nog poppis kl 12 på natten :/
Men skit i det, hon är ju bara såååå söt :D


Måste fixa en husläkare imorrn så att jag kan få en remiss på mina knän så att jag kan röntga dem.. Nu har mitt vänstra knä börjat fucka igen.. Hoppas dem hittar vad de beror på och att dem kan fixa skiten..

Men nu ska jag mysa med katterna lite..
Xoxo //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0