Lite rörd blev jag allt..

 

Hemma nu, väntar på mitt kaffe..


Måste berätta..´
Nu när jag slutade jobba och gick mot bilen fick jag se en plastpåse hänga på min sidospegel..
Jag bara tänkte
Vafan, är det här ett skämt? Har någon hängt sopor på min bil?
Tvekade ett tag innan jag tog påsen, men när jag tittar i den är det inga sopor.. Där i fanns en bukett blommor, en Nalle och ett kort..
Allt va från mitt ex, som ville säga
Grattis på födelsedagen, men vi är lite halvt ovänner, så han vågade inte ge det till mej..
Lite rörd blev jag måste jag erkänna, det va det sista jag förväntade mej..


Imorrn blir det hem till föräldrarna och hämta lite grejor som jag behöver till Lördag, plus att nu behöver jag ju en vas med..
Men nu ska jag dricka mitt kaffe, sen sova..
Xoxo //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0