Nog irriterande..

Jag skulle tvätta igår, tänkte inte på att man inte kunde tvätta på en söndag..
Och på den ena maskinen öppnar man luckan med en knapp, men det går ju inte när strömmen inte är på.. Så jag fick inte ut mina kläder..
Gick ner där nu kl 7 och skulle ta dem, men då verkar det som att dem inte har ställt om klockan där nere, för det gick inte att öppna..
Så jag måste springa ner där igen kl 8 och kolla :/


Så nu väntar jag på mitt kaffe, för det är inte lönt att gå och lägga sej igen :/
Och efter kl 8 känns det verkligen inte lönt..


Igår uppdaterade jag dåligt för att jag låg och kollade på film hela dagen typ.. Sen kom Baby hit, så det blev inte så mycket..
Men ska försöka bättre mej lite igen :)

Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0