sleepless ?

jaa, det känns som om jag knappt har sovit denna veckan..
Klockan är 23.15 och jag är mega trött.. Funderar skarpt på att sova..
Skulle möta Chrille ute i stan och säga Grattis, men vet fan inte om jag pallar asså.. Får se om han ringer innan jag går och lägger mej.. Annars skiter jag i det.. Vill ju vara utvilad imorrn..


Imorrn blir det att fira Elina som gäller..
Han fullt upp imorrn, ska diska, köra till väla och köpa present till Elina, och pussas med Rasmus såklart, stackaren jobbar ju denna helgen..
Sen ska jag hem, duscha, göra vid mej, sen kör Rasmus mej till Billesholm för fest :D


Nee, nu ska jag nog lägga mej..
Xoxo //


rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0