tack gode gud..

Tack gode gud att arbetsdagen är över så att jag har kunnat komma hem och få mitt kaffe..
Första koppen idag.. Dricker ju inte kaffe på morgonen när jag sover hos Rasmus.. Men varför inte egentligen? Det fattar jag faktist inte själv :/


Ska snart köra ut till Väla och lämna Jockes och deras demo till Rasmus så att han kan "pass it on" ;D Haha.. Så kan man ju hoppas att dem får en spelning här nere, hade vatt kul att träffa dem igen ju :)


Sitter för övrigt och lyssnar på Disney-låtar på Spotify nu..
Hakuna Matata FTW :D

Men nu ska jag dricka upp mitt  kaffe och röra mej mot Väla..
Xoxo //



Nu börjar man äntligen känna av Våren :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0