Förälskad..

Min bror har fått mig att förälska mej i en låt.. Lyssnar på den  hela tiden, helt sjukt..
Lägger in den i slutet av inlägget..


Gått upp tidigt idag för att jag skulle ringa Vårdcentralen, men dem hade lååååååånga köer, så jag skulle försöka senare.. Kul, verkligen kul..
Men jag måste ju bli av med locket i mitt öra så att jag kan göra om Hörseltesten så snart som möjligt.. Annars får jag stickia ner till Distriktcentralen på Sjukan eftersom att dem har drop in..

Imorrn ska jag fixa mina naglar, sen på Torsdag bär det av till Chaparral :D:D
Kommer bli sååå jävla roligt att träffa alla igen.. Sakna Sakna Sakna..


Men nu ska jag röka och dricka mitt kaffe..
Sen ska jag in och hoppa på Älsk som ligger och sover :P
Xoxo //


♥ rasmus ,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0