Ojdå..

Blev inte så mycket till uppdatering igår.. Men telefon la av, blev helt knäckt, men det visade sej att man bara behövde göra en återställning, tack och lov fanns allt kvar i den :)

Va på väla en runda för att se om jag hittade nån snygg tröja, men ikke :/
Sen kom Baby hit och så tittade vi på Dead Silence, och jag lär ju inte vilja sova själv på en hel vecka nu, jag HATAR dockor, speciellt buktalardockor..

Va även på en läkarundersökning igår, eftersom att jag ska bli fast anställd och jag tror det gick bra, dock måste jag göra om hörseltestet, för jag har lock för mitt hägra öra, så jag hör nästan ingenting med det..


Idag ska jag bara dega framför TV:n :) Kommer bli skönt, och sova TIDIGT ska jag göra :P
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0