Roadtrip till Göteborg :P

Jaa, igår blev det ingen uppdatering på hela dagen för att jag fick göra en roadtrip till Götet :P
Min bror och hans kompisar ville titta på fotboll, så Kim ringde och frågade om jag ville vara chaufför, Och visst ville jag det? Dem kollade när det blev 0-0 mellan HIF och Gais, och jag fick träffa min gamla vän Blygoooor :P
Hemvägen gick ganska fort, vid den tiden ville man bara hem, och när jag klev innanför dörren va nog klockan kvart i 12, stupade i säng och slocknade direkt, dock är jag INTE pigg nu..


Idag måste jag verkligen ta itu med städning och diskning som jag egentligen skulle gjort igår.. Här ser rent ut sagt förjävligt ut :/

Men nu ska jag dricka  upp mitt kaffe och göra vid mej innan jobb..
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0