beautiful..

Klockan är snart dags för jobb och min lägenhet ser ut som fan.. Pallar inte göra nåt åt det nu, får ta det imorrn när jag ändå måste vara hemma och tvätta..
Skulle tagit det idag men fick sticka till brorsan och passa Tinohund som är sjuker :( Stackaren..

Kollade på The Boondock Saints 2 innan, det va väll inte dålig, men tyckte den va nästan exakt som ettan, så det va lite tråkigt.. Dock fattade man att det kommer komma en trea, och den måste man ju isåfall oxå se :P Ettan är ändå bäst ;D


Fredag blir det att åka till Köpenhamn och kolla på VOLBEAT :D Kommer bli siiiiiiiiiick :D
Sen på lördag blir det att bara va hemma och dega :) Får bjuda hit nån på en spelkväll med Guitarr hero ;) För jag är ju såååååååå grym på det.. NOT ;) haha



Men nu ska jag dricka upp mitt te, ta en cigg och spela lite guitarr hero tror jag ;D
Xoxo //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0