keep me in your memory..

Nyss hemkommen från jobb, sitter med en kopp kaffe nu innan sängen..
Har lite ångest för att jag måste gå upp vid 1 igen, men det lönar sej ikväll när jag ska åka till köpenhamn med världens bästa mamma, världens bästa kompis och några till för att kolla på VOLBEAT :D


Jobbet har inte varit så händelserikt, inte den senaste veckan överhuvudtaget om jag ska vara helt ärlig..
Fick dock fråga min granne om hjälp idag för att jag inte kunde stänga luckorna till tvättmaskinerna, pinsamt värre.. Det visade sej att man bara va tvungen att använda lite mer våld än vad jag gjorde :P Haha.. Tur att man har bra grannar i nya lägenheten :D

Och jag fick inte rätt på tank-kortet på preem idag heller, så en gubbe fick hjälpa mej.. hahahaha, ingen bra dag för mej asså.. Men vafan, vad hände med att ha det som alla andra bensinmackar med remsan neråt? Nee, preem ska ju vara sååååååå annorlunda och ändra ALLT.. MOFOS..


Nee, nu skiter jag i detta.. Sängen bara skriker mitt namn..
Xoxo //




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0