nehe..

har inte blivit mycket bättre på detta.. vet inte om jag kommer bli det heller..
men men, man får ta det som det är..


Mina bebisar har sprungit och glömt sig under sängen, då dem tog isönder en tavla och skulle gå i glaset som landade på golvet, vilket resulterade i att jag nog råkade skrika på dem, men bara lite :/ Så nu kommer det inte fram.. Dammsugaren gjorde nog inte saken bättre heller..


Idag ska jag nog ha en storstädningsdag.. Känns som att det behövs lite.. Har inget bättre för mej heller..
Borde åka ut till mamma och pappa eftersom att pappa fyller år idag, men jag och bror min tar det imorrn istället och firar farsdag samtidigt istället :P


Nee, nu ska jag städa sen lägga mej i ett varmt bad :P



Congratz daddy.. You're the greatest dad in the whole world.. Love you bunches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0