Nämen ojdå..

Fick frågan igår om jag hade slutat blogga.. Nee, det har jag väll eentligen inte, men har ingen som helst inspiration just nu :/

Flyttar iaf till HBG igen i början av november :) I löööööve min nya lägenhet :)
Närmre till jobb, bättre omräde än min förra lägenhet, större lägenhet och ett BADKAR :D:D Kan fan inte bli bättre :P
Dock sitter balkongen ihop med sovrummet (?!), vilket jag tycker är kass, men vafan, det löser sej :P


Just de, kanske ska börja jobba natt på söndag, hela tiden fram till jul :) SWEEEEEEEET :P
Ska få reda på det idag, om inget annat får jag gå in till chefen och kolla, jag menar, jag måste ju veta?

Nee, nu ska jag fixa till mig innan jobb..
TJING!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0